TECHNOLOGIE

Recenze Samsung Galaxy Tab S7: Neuvěřitelně tenký, lehký a přesto odolný Galaxy Tab S7 je poháněn osmijádrovým procesorem 1,8 GHz a je založen na .. Technologii před 20 dny

Nové Dillí | Varun Sharma: Technologie vzrušuje mnoho lidí a není to nový fenomén. V dobách, jako je dnes, kdy musíme kvůli COVID19 pracovat z domova, je praktická a inovativní technologie něčím, co mnohé velmi zajímá.

Práce z domova přinesla mnoho nových lekcí a jednou z nich je adaptace. Ať už se vrátíme k zadním videohovorům nebo počtu záběrů pro zprávy o prodeji. Naše doba strávená u obrazovky se za poslední 3-4 měsíce drasticky prodloužila. A co takhle zařízení, které vypadá skvěle, je efektivní a může vám pomoci zvládnout velkou část vaší každodenní kancelářské práce chytře … a především to není notebook.

Bez plýtvání časem vám představím Samsung Galaxy Tab S7, který společnost spustila minulý měsíc, a zde jsou naše praktické zkušenosti se zařízením.

Jakmile si vyberete Tab S7 do rukou, první věcí, které si všimnete, je jeho prémiový vzhled. Ve vašich rukou se cítíte dobře a k tomuto zařízení se okamžitě připojíte. Jakmile stisknete tlačítko napájení / skeneru na pravé straně rámečku, obrazovka se zapne a budete mít 11,00palcovou dotykovou obrazovku.

Další způsob aktivace je dvojitým kliknutím na obrazovku. Díky rozlišení 2500z1600 pixelů s hustotou pixelů 274 pixelů na palec je zážitek z obrazovky příjemný. Barvy jsou jasné a ostré a budete to pozorovat při sledování záchvatu. Na zadní straně karty je držák magnetického pera ve tvaru slzy, který nahrazuje magnetickou stopu, kterou Samsung používal na Galaxy Tab S6.

Tab S7 měří 253,80 x 165,30 x 6,30 mm a váží 500 gramů. Kartu můžete snadno držet jednou rukou pro několik funkcí, jako jsou videohovory, čtení zpráv atd., Zejména pokud ji držíte svisle, ale pokud chcete napsat e -mail nebo procházet aplikacemi, potřebujete pomoc od uvolňující ruky .

Tab S7 je vybaven konfigurací zadního fotoaparátu 13 mp + 5 mp a přední kamerou 8 mp. Při mnoha videohovorech jsme použili přední kameru a obraz je ostrý a jasný. Abychom otestovali zadní kameru, zaznamenali jsme videa a provedli několik živých relací. Naše zkušenosti byly velmi dobré a kvalita videa je na stejné úrovni jako mnoho dalších karet dostupných na trhu za stejnou cenovou úroveň.

Pro nahrávání je k dispozici několik možností fotoaparátu, jako je Pro, panorama, živé ostření, hyper-lapse atd. Rovněž zvyšuje funkci Single Take, což znamená, že můžete pořídit několik snímků najednou a poté si vybrat to nejlepší. Takže jen pokud chcete fotit při práci nebo cestování, nezklame vás.

Galaxy Tab S7 je poháněn osmijádrovým procesorem s frekvencí 1,8 GHz a je založen na systému Android 10. To znamená, že tato pěkná karta může ve skutečnosti spouštět několik aplikací a odesílat je bez problémů několika okny. Můžete na něm ve volném čase zažít a hrát hry, ale musíte k němu přiložit příslušenství k ovládání hry. Tab S7 je vybaven 6 GB RAM a 128 GB SSD.

Další skvělou vlastností Tab S7, díky které se vám bude líbit ještě víc, je nastavení čtyř reproduktorů AKG, které poskytuje hlasitý a bohatý zvuk. Viděl jsem o tom několik epizod seriálu a zvuk byl docela plný, i když to nebylo ani na 100%.

Při streamování zvuku prostřednictvím skladeb na YouTube to znělo skvěle. Na podporu naší vyčerpávající celodenní poptávky má Tab S7 8 000 mAh baterii, společnost tvrdí, že 15 hodin přehrávání videa, zatímco pro nás to trvalo téměř 12 hodin + během našeho používání.

Pro každého, kdo chce Tab S7 zdvojnásobit jako notebook, to může udělat tak, že jej připojíte k příloze klávesnice (nutno zakoupit samostatně) Tento obal knihy je také aktualizován a nyní má větší trackpad, který podporuje více gest. Klávesy se pohodlně píší, je to požehnání pro lidi, kteří si rádi lehnou a přesto chtějí přistupovat ke psaní na klávesnici místo používání dotykové obrazovky.

Zadní kryt z umělé kůže chrání zadní část klapky a také pomáhá upravit obrazovku v požadovaném úhlu pohledu. V neposlední řadě si promluvme o S Pen, Samsung jej aktualizoval tím, že je citlivější a přesnější.

Nová latence S Pen byla nyní snížena ze 42 milisekund na 9 ms. Je hezké a pohodlné na držení a při používání na poznámky bylo hladké a snadné. Každý, kdo rád používá svou kartu ke skicování, se bude S Pen opravdu líbit, zejména proto, že je dodáván se záložkou a nemusí být zakoupen samostatně jako několik dalších karet. Také se mi líbí, jak se skrývá za zády imitace kůže, zatímco je umístěn na magnetickém pásku na zadní straně tabletu.

Neuvěřitelně tenký, lehký a přesto odolný, to je způsob, jakým shrneme zážitek ze Samsung Galaxy Tab S7. Kryt (kupuje se samostatně) & S Pen dodává klobouku další pružiny. Ale s cenovkou 63 999 Rs (verze 4G) má silnou konkurenci Apple iPad Pro. Konečnou otázkou tedy je, zda bude Tab S7 schopen proniknout hluboko do srdcí lidí? určitě musíme počkat a uvidíme.

Dostupné barevné varianty: Mystic Black, Mystic Silver a Mystic Bronze.

(Prohlášení: Tento článek napsal Varun Sharma, Head, Social Media, Jagran New Media).

Zveřejnil: Talib Khan